Boudewijn & Martine @ reismee.nl

Most Dangerous... Jungle

Het letterlijke zebrapad

Reacties

Reacties

Kelly

Hahaha....Ik dacht eerst dat het om echte Zebra's ging.....
Had je me mooi ff te grazen :-p

Dan nu eindelijk een berichtje van mij...Shame on me.
Maar heb jullie verhalen natuurlijk gelezen. Klinkt super heerlijk, fantastisch en avontuurlijk...Geniet er nog lekker van, hier missen jullie niet veel. Ach op zijn hollands is het natuurlijk hier ook prima en het zonnetje komt toch regelmatig door :-) altijd fijn.

Nou people. Ik zou zeggen...hier gaat ie lekker..jaja en ik zit weer aan de baan. Adios amigos en neem het ervan

DIKKE KUS kel

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!