Boudewijn & Martine @ reismee.nl

New York, the big apple

Hier een berichtje uit New York. We hebben ons vier dagen enorm vermaakt in de stad. Iedere ochtend met een bezoekje aan de Starbucks begonnen zoals echte New Yorkers dat doen, maar daarnaast natuurlijk de vele toeristische bezienswaardigheden bezocht.

Het uitzicht over Manhatten was prachtig, de Brooklyn Bridge, Times Square, Guggenheim Museum, Metropoliton Museum, Wall Street, Ground Zero, Empire State Building, United Nationsen ook het shoppen op 5th avenue mocht niet ontbreken.

Daarnaast hebben we ook nogRutger (tennis vriend van Bou) en Aukje meerdere keren gezien, heerlijk geluncht in Central Park en naar een show op Broadway geweest. Rutger zou zo in de show hebben gepast...

Vannacht (bij jullie al lang midden op de dag) vliegen we door naar Costa Rica. Dan verandert onze stedentrip in het avontuur!

Liefs,
Bou & Tinus

Reacties

Reacties

Woutijn

Klinkt niet verkeerd! Only in America...

Groeten

Sabine

The adventure has started! Ik weet hoe geweldig die stad is! Op naar de volgende plek.
Hier alles prima, na een heerlijk zonnig weekend, nu harde wind en grijs!
Liefs Sabine

Agnes

Wow.. super hoor!
En nu dus op avontuur.. heel veel plezier!
xxx

kelly belly

Hey Chicos,

Woauw....ook al gelijk broadway :-p
Wat heerlijk!!!

Ik ga ook maar weer verder met mijn
uitdaging.........Zoektocht naar DE baan, haha

zet hem op!!

kus kel

Elly Fenneman

Hoi Martine,

Weet niet of je mijn sms nog hebt ontvangen, maar dan nog een keer. Heel veel plezier en geniet van jullie reis.

xx Elly

Jacqueline

Oh nicht,
De volgende 2 tickets zijn alweer in gebruik genomen. Zo kort op pad en je dan alweer enorm vermaakt hebben. Had natuurlijk niet anders verwacht!
Op naar het volgende avontuur en blijf jullie vermaken.
Veel liefs, Roland en Jacqueline

Annemarie

Wel jaaa NU al een verhaal!! Haha had niet anders verwacht ;) Te gek hoor! Jullie hebben zoveel gedaan man, hebben jullie wel geslapen? Veel plezier en doe voorzichtig out there!
Pakkerd!

Lisette

WOW heerlijk NY!! Ziet er weer goed uit!!!
Ben nu alweer benieuwd naar het nieuwe stuk :)
Geniet ervan!! Dikke kus!

Roderick

Ja hoor! Jullie zijn pas vijf dagen weg en ik ben nu al jaloers...

Willemien

Wat een mooie foto's! Nu al! Ben ook heel benieuwd hoe jullie Costa Rica vinden! Veel plezier!
Groeten!

ps: Sjaal staat je goed!

Rianda

Wow nu al mooie foto's en zo'n verhaal, dat belooft wat voor de komende maanden ;)
Ik verheug me er nu al op!

Geniet ervan samen!!
xxx Rianda

PS Ik mag op gesprek komen voor die Master!! Ik mail snel even een update!

papa/Joop

Na NY meteen weer een 3-daagse trip. Passen jullie het tempo een beetje aan aan het klimaat en de bevolking? Costa Rica lijkt me heel relaxed!

Nieke

Echt super leuk! Mooie foto's ook! Veel plezier in Costa Rica!

Liefs Nieke

Mark

Bienvenidos en mi lado del mundo hahaha (of jajaja/jejeje, zoals ze hier lachen via de mail:))

Alles leuk en aardig, dat Costa Rica, maar schiet wel een beetje op met afzakken richting het zuiden, want ik heb natuurlijk niet alle tijd :P

Oftewel, tot snel in Peru, gaan we gezellig een biertje doen ! (ik laat het wel weten zodra ik de grens over ben en eindelijk in Peru ben, moet gaan lukken lijkt me..)

Ciao en geniet !!!

Mark

cobien

Het is gelukkig toch een prachtige skyline gebleven. En julie hadden prachtig weer. Zo te zien even gratis op en neer naar Staten island. Leuk is dat.Geniet nu verder van het echte avontuur.
Cobien

Fabian

lange en martine
veel plezier daar onder.. geniet ervan! leuk om te weten wat jullie doen en waar jullie zijn. blijf jullie volgen.
groetjes van de rooie

Tessa

He Bou en Martine,

New York New York, wat een heerlijke stad om jullie trip te beginnen! En nu op avontuur, echt zo gaaf wat jullie allemaal gaan doen :) Ik ben erg benieuwd naar de volgende reisverhalen en foto's... Nogmaals onwijs veel plezier toegewensd.

Liefs Tessa

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!