Boudewijn & Martine @ reismee.nl

Vamos Argentina!

Na de kou van de zoutvlakten in Bolivia hebben we genoten van de hitte in de Atacama-woestijn in Chili. We bezochten de Maanvallei (Valle de la Luna) met prachtige kleuren gesteente en de Geisers (El Tatio), die nog mooier waren dan in Bolivia en bovendien veel minder stonken.

Na drie dagen San Pedro de Atacama zijn we met een 12 uur durende busrit de grens over gegaan naar Argentinië. Hier verbleven we een dag in Salta. Een leuke stad, met een groot plein, kerken en een prachtig uitzichtspunt vanaf een berg, waar een kabelbaan naartoe gaat. Daarnaast durfde Bou het aan om toch een bezoek te brengen aan de kapper. Resultaat: een man die trots was op een blonde Nederlander in zijn zaak en haar dat een iet wat Argentijns model heeft... maar het viel 100% mee!

Vanuit Salta vlogen we op 1 september naar Buenos Aires. Een leuke stad, mooie sfeer en dat ervaarden we al na slechts één taxirit. Inmiddels hebben we al veel gezien van de stad. We hebben geslenterd door verschillende wijken, de begraafplaats van Recoleta bezocht (met het graf van Evita Peron), diverse musea bezocht, zelfs minimaal geshopt... tsja we blijven rondslepen met een rugzak en daar past zeer weinig bij...

Maar één van de hoogtepunten was de wedstrijd gisteravond van de Boca Juniors. De sfeer in en rond het stadion was een ervaring opzich. Hier zingen en springen de fans 90 minuten lang! Mooi om te vermelden dat na 5 minuten in het stadion Martine al 2 minuten vol in beeld op het scherm geprojecteerd stond; hylarisch! De wedstrijd eindigde helaas in 1-1. We hopen nog steeds op de kleine kans dat we kaarten kunnen krijgen voor de wedstrijd Argentinië-Brazilië voor morgen. Als dit niet lukt dan vertrekken we morgen richting Uruguay!

Nog drie weken, twee nieuwe landen en veel leuke dingen te gaan! De tijd vliegt...

Liefs, Boudewijn & Martine

Jacqueline

He, Een nieuw verhaal vers van de pers. Net voordat ik beslis om mijn computer uit te schakelen en te vertrekken naar de Quarles voor een wijntje zie ik nog een gezellig bericht verschijnen. En Martine, geen behoefte aan een metamorfose bij de kapper of durfde jij het niet aan? Weet je, ze dachten natuurlijk in dat stadion een leuke hollandse meid op het scherm houdt de sfeer er wel in. Het gaat jullie verders nog goed. Groetjes, Roland en Jacqueline

Jet/Joop

Wat houden jullie ons weer vlug goed op de hoogte.
Maar ..... we wisten niet van jullie tripje naar de maan en de geisers van IJsland. We zoeken vanavond alle sportzenders af, om te kijken of jullie weer in beeld zijn. Hollands vlaggetje zou het zoeken helpen. Succes.

Rianda

Wat gaat de tijd snel nu he?
Wel heel leuk hoor stiekem dat jullie bijna weer terug komen! :) Maar geniet eerst nog even samen van alle indrukken, het is nog niet voorbij!!
Veel liefs,
xxx

Lisette

He Bou en Martine!

Wat een mooie verhalen weer! Grappig van Martine, wel goed gezwaaid he naar al die vriendelijke mensen :) en Bou helemaal een nieuw uiterlijk? Ben beniewd om het te zien als je terug bent! Geniet nog even lekker maar aan all foto's te zien komt dat helemaal goed! Liefs van iedereen hier!
kus

Anna Lena

De Amelanders zijn weer back in town en leven net nog ;D. Wunderschön, maar eh - jullie avonturen zijn uiteraard niet te toppen.

Maar ook bij ons zijn zienswaardige foto's ontstaan. We zullen je de foto's van Marieke dansend op de sofa met haar tulp zeker niet onthouden Martine... en uiteraard was je in gedachten de hele tijd aanwezig, zelfs je uitbeelding van Stevie Wonder heeft ons nogmaals vaak laten lachen.

Genieten jullie er de laatste weekjes nog van, maar dan is het ook goed geweest en willen wij van ons recht op jullie weer gebruik maken!

Viele Küsse!
Anna

yasmien

dag luitjes,

weer genoten van jullie mooie verhalen en dito foto's. goedlachse martine, het mooiste van alles vind ik nog dat je zelfs met een lach op de foto staat, wanneer je net een 'fijne' bus- of vliegreis achter de rug hebt of een dynamiet-bom in je handen hebt. ben benieuwd naar jullie volgende avontuur.
liefs,
yasmien