Boudewijn & Martine @ reismee.nl

Rio de Janeiro, Atlanta en weer thuis!

Na 120 dagen, 12 vluchten, 84 busritten (kort en lang), 4 nachtbussen, 93 taxiritjes, 20 metro's, 20 boottochten, 13 tours en 58 verschillende slaapplaatsen (hostels/tenten/hangmatten etc.) zijn we in 10 verschillende landen geweest en weer veilig thuisgekomen gisterochtend. Erg leuk dat we op Schiphol werden opgewacht door onze ouders, Karinda en Maroesja!

De laatste dagen van onze trip hebben we doorgebracht in het regenachtige Rio de Janeiro. We hebben daar gelukkig nog wel veel dingen kunnen zien en boven bij Corcovado (bekende Christusbeeld) en op de Sugar Loaf (bekende hoge berg aan de kust) vrij heldere opklaringen gehad, dus kunnen genieten van een mooi uitzicht over de stad.

Na drie dagen Rio volgde een nachtvlucht naar Atlanta. Hier moesten we 10 uur wachten en die hebben we benut door een bezoekje aan de stad. We hebben hier de gedenkplaats van Martin Luther King bekeken en de woning waarin hij is geboren. Daarna zijn we naar de studios van CNN geweest, 40% van de zendtijd van CNN komt uit Atlanta. Ook hebben we het Coca-Cola museum bezocht. Daarna wachtte ons een tweede nachtvlucht naar Nederland. Met weinig slaap in de voorgaande 48 uur zijn we dus geland op Schiphol gisterochtend.

Helaas is de reis waar we zo lang naar hebben uitgekeken dus nu echt voorbij. Met heel veel mooie herinneringen kunnen we dus terugkijken op deze maanden, en stiekem is het ook wel weer erg leuk om thuis te zijn.

Heel erg bedankt voor alle reacties op de site, mailtjes, smsjes en kaartjes bij thuiskomst!

Liefs,
Boudewijn & Martine

Jet/Joop, mama/papa

Prachtig dat jullie ons zo goed op de hoogte hebben gehouden.
We vinden het ook wel weer erg fijn dat jullie weer zo gezond zijn thuisgekomen en dat we al weer zo goed zijn bijgepraat.

Jacqueline

Hoi, Nog een hele administratie zo'n trip! Zeker iedere keer turven als je bv. weer in de bus stapte?Groetjes, Jacqueline

Sabine

Welkom thuis! We hebben genoten van jullie verhalen + foto's. We praten snel bij!

Veel liefs

Quirine

Prachtige verhalen en foto's en wat is de tijd gevlogen zeg! Karibu Uholanzi! Geniet nog even lekker na!
x Quirine

Agnes

Welkom thuis!
Mooie foto's van Rio, en ook nog even Atlanta mee gepikt.. leuk hee. Nu weer wennen aan Hollandia. :-)
Tot gauw!
Liefs xxx

José

Lieve martine en boudie!
Tja het zit er nu echt op, maar wel een super gave ervaring rijker! Fijn dat jullie zo'n mooie tijd gehad hebben. Nederland is ook wel weer lekker om te zijn, lekker koffie's doen in de grote stad :) Laiverds, succes met alles en tot mails! xx

kelly

welkom thuis!!

Heb je al die bussen en metro's geteld?hahah...gekke martine.

Ik heb de Hema alvast ingelicht voor de foto's, die gaan komen ;-)

Leuk om jullie weer te zien!!!
kus kel